הגה מרוצים מקצועי Logitech G920 Driving Force Pc

LOGITECH

הגה המרוצים הטוב בעולם Logitech Driving force G920 Pc למחשב הביתי

שנתיים אחריות יבואן רשמי

1,799.00 

המלאי אזל

עדכנו אותי כשהמוצר יחזור למלאי

קטגוריה:

תיאור

אתה לעולם לא רוצה להתחרות עם בקר רגיל שוב לאחר הוספת כוח מניע לבחירת בקרך.הגה משחק G920 DRIVING FORCE

מיועד למשחקי המירוץ האחרונים לPC  

מנוע  Force Feedback כפול

 g920-racing-wheel

מרגיש כל העברת  משקל, להחליק צמיג ולהרגיש את הצמיגים שלך על כל צעד ושעל וסוג של שטח, לחוש הבנה או-לנווט מעל השטח ועוד.מנוע  Force Feedback כפול מציאותי מדמה אפקטי כוח, כך שתוכל להגיב בדייקנות.

איכות בנייה 

חומרי מירוץ מוכן שיכולים להתמודד עם כל זה

איכות חומרים שיכולים להתמודד עם כוח מניע  ולחץ של פעולת מירוץ  לטווח ארוך, אמינות חסרת פשרות .  לG920 מסבי כדור פלדה מוצקים בפיר הגלגל ומסיטי ההנעה נירוסטה ודוושות. גלגל הגזע מכוסה באיכות גבוהה, עור בתפירה ידני, נותן לו את המראה ותחושה של גלגל מכונת מירוץ ביצועים גבוהים ונותן לך ניסיון יותר נוח, עמיד.

סליל מינוף עם אנטי-BACKLASH

 g29-racing-wheel

פיקוח הדוק, חלק, מדויק

אתה מקבל פעולת היגוי חלקה במיוחד, שקטה.  סלילי מינוף  הם מודל להילוכים משמשים בשידורי רכב כדי להפחית את הרעש ורעידות לא רצויים.  שומר את הגלגל ודוושות הדוקות, למקסם את השליטה שלך. הגה ה G920  כולל חיישן   אפקט היגוי, באמצעות שדות מגנטיים לחוש את עמדתו של הגלגל.

גישה קלה לבקר המשחק  

 

g920-racing-wheel (1)
זכות שליטה בקץ אצבעותיך

כל הפקדים שלך הם שבו אתה יכול להגיע אליהם. D-Pad, כפתורים ומסיטי ההנעה משולבים גלגל המירוץ. נוריות חיווי LED ממוקמות בדיוק מעל מרכז הגלגל תגדנה לך בדיוק מתי למעלה או למטה משמרת. לך לשמור על ההאצה המרבית מבלי להסיר את עיניך מהמסלול. חיוג בחירה 24 נקודות ו+/- הכפתורים בחזית של הגלגל ינתנו לך עוד לכוונן את העדפות הנהיגה שלך.

יחידת פדאל אקטיבית 

g29-racing-wheel (7)

מתכוונן לשליטה מקסימלית

לשמור על תנוחת גוף נהיגה מציאותית יותר עם יחידת דוושת קומה נפרדת עם מצערת משולבת, בלם, ודוושות מצמד. ה G920 מאפשר לך בנוחות להאיץ, בלם ולשנות הילוכים עם התחושה של מכונית בפועל.מחקה דוושת בלם קוי הביצועים של מערכת בלמים רגיש ללחץ לתחושת בלימת תגובה יעילה יותר, מדויקת. אפילו שליטה עדינה יותר, למקם מחדש את דוושת הפרצופים לעשות תמרונים-בוהן העקב קל יותר לבצע.רגליות גומי למשטחים קשים ומערכת אחיזת שטיח נשלפת פטנט לעזור הדוושות שלך להישאר בדיוק איפה אתה שם אותם.

900 מעלות היגוי

g29-racing-wheel (5)

לפניות מציאותיות על המסלול

סיבוב 900 מעלות מנעול לנעילה של G920 אומר שאתה יכול לסובב את הגלגל שתיים וחצי פעמים. זה אותה מידת התנועה של הגה בתוך מכונית.

פס הגה

g29-racing-wheel (8)

הישאר מכוון בכיוון הנכון

בקלות לראות אם ההיגוי שלך חייג בבאמצעות אות חזותית בתוך שדה הראייה שלך. פס ההגה הוא אינדיקטור חזותי של איזה כיוון הגלגל מצביע.

מה בחבילה :

  • הגה מרוצים : Logitech Driving force G920 Pc  – שנתיים אחריות יבואן רשמי בנדא מגנטיקס
  • דוושות : Resposive Floor Pedal Unit
  • ספק כח
  • מדריך משתמש והוראות הפעלה

 

 

 

 

מידע נוסף

משקל3 kg
מותג

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הגה מרוצים מקצועי Logitech G920 Driving Force Pc”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *