האם אתם מבצעים משלוחים בינלאומים ?
כן בהחלט , ניתן לבצע משלוח כמעט לכל מקום בעולם בתיאום עם מנהלי האתר
עם מי אני יכול ליצור קשר אם יש לי שאלות?
ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-7440171 בשעות הפעילות של החנות ( א-ה 10:00 עד 20:00 ובימי ו וערבי חג מ10:00 עד 14:00)
מחוץ לשעות הפעילות ניתן לפנות במייל vgs@vgs.co.il , בווטסאפ או בדף הפייסבוק של החנות
כיצד ניתן לדעת מה סטטוס ההזמנה שלי?
אנו מעדכנים את הלקוח בכתובת המייל שהזין באתר בכל שינוי סטטוס של הזמנתו.
ניתן כמובן גם לבדוק בדף מעקב ההזמנות שבאזור האישי, לאתר את הזמנתך ולצפות בסטטוס המעודכן שלה.
כיצד ניתן לבטל או לשנות את הזמנתי?
ביטול או שינוי הזמנה אפשרי כל זמן שלא בוצע חיוב ולא נשלח המוצר ללקוח..
על מנת לשנות את הזמנתך אתה מוזמן ליצור איתנו קשר במייל:
vgs@vgs.co.il , בטלפון 03-7440171 או דרך עמוד ה"צרו קשר" באתר
כיצד ניתן להחזיר מוצר ?
החזרת מוצר אפשרית אך ורק במקרה והמוצר חדש וסגור באריזתו ולא עברו יותר מ-14 יום מאספקת המוצר.
בכל מקרה, עלות שילוח המוצר חזרה תחול על הלקוח ולא על VGS
ניתן להגיע לחנות שלנו ברחוב אבא אחימאיר 33 בתל אביב ולמסור את המוצר בשעות הפעילות.
כמה זמן יקח עד שאקבל את המוצר שהזמנתי?
אנו משתמשים בשירותי דואר ישראל למשלוח ההזמנות . לרוב מגיעים המוצרים תוך עד 7 ימי עסקים אך לעיתים ישנם גם עיכובים שאינם בשליטתנו .
אילו אפשרויות משלוח קיימות באתר ?
ניתן להזמין מוצרים במשלוח בדואר רשום ללא תוספת תשלום , בדואר שליחים בתוספת 40 שקלים , או בשירות UPS שליח עד הבית בתוספת 50 ש"ח
האם יש אחריות על המוצרים ?
כן כמובן , לכל המוצרים באתר יש אחריות בהתאם להגדרות היצרן ובהתאם לחוקי מדינת ישראל .