ספריית ההחלפות – צרכנות נבונה ומשתלמת

רבים הלקוחות שמגיעים אלינו לחנות ושואלים האם יש דרך להוזיל את עלויות המשחקים בארץ.

אז כן, אומנם אנחנו  מבצעים הסבות לקונסולות אך הדבר כבר אינו רלוונטי בדור הקונסולות הנוכחי (XBOX ONE , פלייסטיישן 4, נינטנדו סוויץ) בשל כך שהן אינן ניתנות לפריצה. אך למרות זאת, התשובה לשאלה הזו היא איננה " לא " כי אכן יש דרך.
ומה הדרך? הדרך הוא ספריית ההחלפות שלנו. אז מה היא בעצם ספריית ההחלפות :

ספריית ההחלפות היא אזור מסוים בחנות לקונסולת הפלייסטיישן 4 והאקסבוקס וואן כאשר ניתן להביא משחק ששייך לאותה הקונסולה ובעלות של 40 ₪ להחליף אותו בתמורה למשחק אחר שווה ערך עליו. בצורה כזו בעצם ספריית ההחלפות מאפשרת לך לחסוך בעלויות, אתה נותן משחק שאתה לא צריך יותר ובתמורה אתה מחליף אותו בספריית ההחלפות למשחק אחר. אבל יש לשים לב, כפי שאמרנו יש דבר כזה " ערך " לכל משחק ולא ניתן להחליף כל משחק על כל משחק, יש לעמוד בדירוג מסוים בהתאם להחלפה.

אז איך בעצם נקבע מה אפשר להחליף על מה?
הדרך פשוטה מאוד, כל משחק אשר קיים בספריית ההחלפות בעצם מחזיק " ערך " מסוים אשר נקבע ע"י פרמטרים שנקבעו בחנות, בעזרת פרמטרים אלו אנחנו יכולים להחזיק את ספריית ההחלפות בריאה ושמחה ולתת למגוון הלקוחות תשובה בכל סכום, גם אם ערך המשחק שלהם נמוך הם עדין יוכלו למצוא משחק להחליף עליו בספריית ההחלפות, לרוב המשחקים שיצאו באותו תקופת זמן הן יהיו שווי ערך, אבל יש את היוצאים מין הכלל, לכן חשוב לא לקחת בצורה ברורה את המחשבה שמשחק שאתה נותן יהיה שווה ערך למשחק אחר בספריית ההחלפות, יש לשאול את המוכר שישמח לעזור ולהגיד האם אפשר או לא.

מדוע החלפה עולה כסף?
אנחנו אומנם מאוד אוהבים את הלקוחות שלנו אך בכדי להחזיק את ספריית ההחלפות בריאה ושלמה אלינו לקחת עלות מסוימת על כל החלפה בכדי לאפשר לה להתקיים, חלק לא קטן מהמשחקים מאבדים את ערכם בזמן שהם על מדף ספריית ההחלפות בחנות ובסופו של יום יש את הצורך להתקיים ממשהו בכדי לאפשר לאחרים ליהנות. אך אל דאגה, כל מי שעושה החלפה ראשי לקבל חתימה על כרטיסיית ההחלפות ובכך זה יאפשר לו בכל החלפה חמישית בספריית ההחלפות לקבל החלפה חינם, אז בסופו של יום, הוא חוסך עוד יותר!

ואיך אדע מה בספריית ההחלפות?
ראשית כמובן אתה מוזמן להגיע לחנות, תמיד נשמח לראות אותך ולעזור לך בכל אשר חפץ ליבך.
בדרך זאת תוכל להתעדכן מה חדש בחנות וכמובן מה יש בספריית ההחלפות ואפילו לבקש מהמוכר לשמור לך משחק מסוים או לעדכן אותך שמשחק מסוים מגיע לספרייה.
שנית, אתה תמיד יכול להתקשר ולשאול, אך בבקשה אל תבקש בקשות כמו " מה כל המשחקים שקיימים בספריית ההחלפות? " כי המבחר הוא עצום והעובד לא יכול לקרוא את הכל, רצוי לשאול אותו שאלות כמו " האם יש באטמן בספריית ההחלפות " או " האם יש משחק אקשן טוב " המוכר ישמח לענות לך על שאלות כאלו ולתרום מזמנו ומהידע שלו בכדי לתרום לך.

האם אפשר להחליף את הכל?
ובכן, לא, יש משחקים מעטים שהם אינם ניתנים להחלפה ואלו משחק ספורט עם מרווח זמן של שנה. לדוגמה נכון לרגע כתיבת הכתבה משחק הפיפא העדכני הוא 2017 כך שלא ניתן להחליף בספריית ההחלפות משחקי פיפא משנת 2016 ומטה, מצטערים אך לרוב משחקים אלו אינם בעלי ערך כלל והמשחק אותו תוכלו לקחת בתמורה מתוך ספריית ההחלפות היינו משחק בעל ערך כלכך נמוך אשר עדיף לכם פשוט לקנות אותו מיד שנייה ( אכן ישנה גם אפשרות כזו אבל על זה נפרט בכתבה אחרת )

ומה קורה עם המשחק שנתתי לכם והמשחק שלקחתי ממכם?
ובכןמה ששלך שלך, מה ששלנו שלנו, ההחלפה היא לתמיד ובשל כך אתם יכולים ליהנות מהמשחקים לאורך הרבה זמן.

עוד בנושא:

ואתם בודקים שהכל תקין?
אכן, כל משחק שמגיע עובר בדיקה בכדי לראות שהוא תקין ואיינו בעל נזק כלשהו אשר יגרום לחווית לקוח לא נעימה בעתיד, אחרי הכל אנחנו מבינים מזה התחושה כאשר משחק לא עובד.
בנוסף רצוי לציין שאיכות הדיסקים היום היא גבוהה מאוד ולכן בסיכומו של דבר אתם יכולים להיות בטוחים במשחקים שאתם לוקחים מספריית ההחלפות

נשמע מעולה, האם הספרייה קיימת בשני הסניפים?
אכן כן, גם בסניף שוסטר וגם בסניף אבן גבירול קיימת ספריית ההחלפות , נציין רק  שבסניף אבן גבירול מגוון המשחקים גבוהה יותר בספריית ההחלפות, אך תמיד אפשר להגיע לסניף שוסטר ולבקש מהם להעביר משחק מסוים שקיים בספריית ההחלפות של אבן גבירול, אנחנו אוהבים לשמור על קשר בין הסניפים תמיד.

עד כאן על ספריית ההחלפות, אנחנו מאחלים לכולם גיימינג נעים והחלפה נעימה.