נינטנדו סוויץ' Nintendo Switch מדריך קניה

אז איזה קונסולת נינטנדו סוויץ' מתאימה לי ביותר ומה ההבדל בין כל הדגמים ? ומדוע יש מחיר שונה לכל דגם ?

אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בדברים  :

קונסולת הנינטנדו סוויץ' הגיחה לעולם ( וגם אלינו כמובן ) במרץ 2017 ויצרה מהפכה אמיתית בעולם הגיימינג , הקונסולה ההיברידית של נינטנדו מאפשרת לשחק לבד או עם חברים , מול מסך הטלויזיה בבית או מחוץ לבית במצב נייד , גם בקרי המשחק , הג'ויקונים , מעוצבים בצורה שונה מבקר המשחק הקלאסי ומאפשרים לשחקן להפעיל בקר משחק בכל יד או לשני שחקנים ,או לחבר את שני הבקרים יחד במצב קלאסי ולהפעיל כבקר משחק רגיל כמו בקונסולות הפלייסטיישן והאקסבוקס .

הקונסולה עצמה מגיעה עם מפרט לא מרשים במיוחד ואינה תומכת ב4K כמו המתחרות שלה , אך עצם הפעלה ההיברידית ומגוון המשחקים המתאימים לכל הגילאים וכותרי המופת כמו מריו וזלדה הביאו את הקונסולה לראש טבלת המכירות העולמית מהר מאוד .

ב2019 נינטנדו הוציאו גרסא ניידת בלבד של הקונסלה , נינטנדו סוויץ' לייט  Nintendo Switch Lite שבה לא ניתן לפרק את הג'ויקונים מהקונסולה הראשית וכן לא ניתן לחבר את הקונסולה למסך הטלויזיה  .

באותה שנה נינטנדו שחררו גם מהדורה חדשה של הקונסלה עם מסך משופר וחיי סוללה ארוכים יותר , מכיוון שהדגם נשאר אותו הדגם בשמו Nintendo Switch  נהוג לקרוא לגרסא זו V2 או V1.1 ולמהדורה הראשונה V1 . ההבדל בין שתי הקונסולות ויזאולית לא קיים , ניתן להבדיל בניהן בשם הדגם עצמו : V1- HAC-001 ו V2 – HAC-001-01 . גם צבע האריזה עצמה השתנה – בדגם הראשון הקופסא היתה בצבעי לבן ואדום ובדגם החדש קופסאת הקרטון אדומה לחלוטין .

ב2021  נינטנדו הלכו צעד נוסף קדימה ושחררו דגם נוסף למשפחת קונסולות הנינטנדו סוויץ'   Nintendo Switch Oled שמגיעה עם חומרה משופרת , מסך OLED גדול יותר ונפח זיכרון שהוכפל מ32 ג'יגה בייט בדגם הרגיל ל64 בדגם הOLED . וכן מעמד חיבור לטלויזיה Dock  משופר עם חיבור רשת קווי שהיה חסר בדגם המקורי .

כיום יש בעיקר שלושה דגמים שנמכרים בחנויות  :

הדגם הרגיל של הקונסולה שהוא בעצם הV2 או V.1.1  שכן את הדגם המקורי הראשון שיצא ב2017 נינטנדו כבר לא מייצרת ולא משווקת  . מחיר הקונסולה הרגילה הוא סביב ה1200 ש"ח  והוא הדגם הנמכר ביותר של הקונסולה .

דגם ה Switch lite הוא הדגם המוזל של הקונסולה ונמכר סביב ה1000 ש"ח , קיים במגוון צבעים  ומהדורות מיוחדות אך מגבלות הדגם ( אין אפשרות לנתק את הג'ויקונים ואין אפשרות לחבר למסך טלויזיה ) מהוות חסרון משמעותי ולכן דגם זה מבוקש פחות  .

הדגם השלישי הוא הדגם החדש ביותר Nintendo Switch Oled  שמחירו סביב ה1700 ש"ח , כפי שציינו לדגם זה מסך משופר וזיכרון מוגדל  ולכן מחירו גבוה מהדגמים האחרים  .

אנו מחזיקים במלאי את כל דגמי הנינטנדו סוויץ' ונשמח לעזור בבחירת הדגם המתאים לכם ביותר

נשמח לענות לשאלות בתגובות לכתבה