מידע אודות תאימות לקונסולות הדור החדש ב-FIFA 21

שלום רב,

השנה, אנחנו מצפים בקוצר רוח שתחוו את הרמה הבאה של משחקי וידאו עםEA SPORTS FIFA 21  עבור PlayStation 5 ו- Xbox Series X.

אפשרויות חדשות נפתחות בפנינו באמצעות הכוח של  PlayStation 5 ו- Xbox Series X, כמו זמני טעינה מהירים ביותר, אנימציה משופרת ועוד, הופכים את המשחק הטוב בעולם למציאותי עוד יותר ומאפשרים לכם לחוות את הרמה הבאה של משחק בכל פעם שאתם עולים למגרש.

לכבוד FIFA 21, אנו משתפים פעולה עם סוני ומייקרוסופט ומציעים גישה כפולה – כלומר, לא תצטרכו לקנות את FIFA 21 פעמיים כדי לשדרג את עותק המשחק שלכם מ- PlayStation 4 ל- PlayStation 5, או מ – Xbox one ל- Xbox Series X. קונסולות ללא דיסק מצריכות קנייה דיגיטלית כדי לאפשר את השדרוג*

איך זה עובד ב-FIFA 21:

מהי גישה כפולה?
ברגע שתרכשו קונסולת PlayStation 5  או  Xbox Series X, הגישה הכפולה תאפשר לכם לשדרג את עותק המשחק שלכם מ- PlayStation 4 ל- PlayStation 5, או מ – Xbox one ל- Xbox Series X. קונסולות ללא דיסק מצריכות קנייה דיגיטלית כדי לאפשר את השדרוג*

איך תוודאו כי תרוויחו מהגישה הכפולה ב- PlayStation 5  או  Xbox Series X שלכם?
אם תקנו FIFA 21 עבור PlayStation 4  או  Xbox one, תוכלו לשדרג את העותק שלכם ברגע שתהיה לכם קונסולת הדור הבא ( PlayStation 4 ל- PlayStation 5או Xbox One ל- Xbox Series X) ללא תשלום נוסף באמצעות הורדת המשחק לקונסולה החדשה על להשקת FIFA 22.

האם חייבים לרכוש את FIFA 21 כעותק דיגיטלי כדי להנות מהגישה הכפולה?
עותק פיזי של FIFA 21 עבור PlayStation 4 כולל את אפשרות להורדת המשחק ב- PlayStation 5 (ו- Xbox One כולל את האפשרות להורדה ב- Xbox Series X), לכן תוכלו לשדרג את המשחק באמצעות הגישה הכפולה אם תרכשו קונסולה הכוללת דיסקים.

אם בכוונתם לקנות קונסולה ללא דיסק מהדור הבא, עליכם לרכוש את FIFA 21 באופן דיגיטלי כדי לנצל את אפשרות הגישה הכפולה, כיוון שנכון לרגע זה, דיסק פיזי לא יוכל לשמש לשדרוג בקונסולות ללא דיסק.

האם ההתקדמות שלי ב- PlayStation 4 תעבור ל- PlayStation 5או Xbox One ל- Xbox Series X?
כל התקדמות שתעשו או תוכן שתרכשו ב- FIFA 21 Ultimate Team(כולל שחקנים, פריטים, מטבעות, נקודות FIFA, ניקוד ומיקום בטבלה), וכל התקדמות ב- VOLTA FOOTBALL תעבור מ- PlayStation 4 ל- PlayStation 5 והפוך, או מ- Xbox One ל- Xbox Series X וחזרה. התקדמות בכל מצב משחק אחר כולל עונות אונליין, משחק משותף, מצב קריירה, מועדון פרו וכו', תישמר בקונסולה הספציפית עליה תבצעו אותה ולא תעבור בין הקונסולות.

איך הגישה הכפולה עובדת על קונסולות הדור הבא?
אם תקנו עותק פיזי של FIFA 21 עבור PlayStation 4  או  Xbox One, תוכלו להוריד ולשחק ב-FIFA 21 על קונסולות PlayStation 5  או  Xbox Series Xמחנות המשחקים הדיגיטלית ללא עלות נוספת בעת השקת המשחק. תצטרכו להכניס את הדיסק של FIFA 21 לקונסולה כדי לשחק ב- PlayStation 5כיוון שנכון לרגע זה, דיסקים לא יכולים לשמש כדי לשדרג את המשחק לקונסולה ללא דיסק.

לאחר השדרוג, האם אוכל לחזור לשחק ב- PlayStation 4  או  Xbox One?
כן, תוכלו לשחק ב-FIFA 21 על קונסולות הדור הקודם גם לאחר השדרוג באמצעות הגישה הכפולה.
כל התקדמות שתעשו ב- FIFA 21 Ultimate Team וב- VOLTA FOOTBALLתעבור מ- PlayStation 4 ל-  PlayStation 5וחזרה או מ-Xbox One ל- Xbox Series Xוחזרה. התקדמות בכל מצב משחק אחר כולל עונות אונליין, משחק משותף, מצב קריירה, מועדון פרו וכו', תישמר בקונסולה הספציפית עליה תבצעו אותה ולא תעבור בין הקונסולות.

מה יקרה אם אשדרג מ- PlayStation 4 ל- Xbox Series X או מ- Xbox One ל- PlayStation 5?
הגישה הכפולה זמינה רק כאשר תשדרגו מ- PlayStation 4 ל- PlayStation 5 או מ- Xbox One ל- Xbox Series X.

האם ההתקדמות שלי תעבור מ- PlayStation 4 ל- Xbox Series Xאו מ- Xbox Oneל- PlayStation 5?
לא, התקדמות ב- FIFA 21 Ultimate Team וב- VOLTA FOOTBALLתעבור רק מ- PlayStation 4 ל- PlayStation 5 או מ- Xbox Oneל- Xbox Series X.

האם אצטרך את הדיסק כדי לשחק ב- PlayStation 5  או ב- Xbox Series X?
FIFA 21 עבורPlayStation 5  או Xbox Series X תהיה גרסה דיגיטלית של המשחק אשר תוכלו להוריד כרגע שהמשחק יושק בהמשך השנה. אם תקנו עותק פיזי של המשחק, תצטרכו להכניס את הדיסק ל- PlayStation 5 או ל- Xbox Series X כדי לשחק את המשחק על הקונסולות האלה. אם בכוונתם לקנות קונסולה ללא דיסק מהדור הבא, עליכם לרכוש את FIFA 21 באופן דיגיטלי כדי לנצל את אפשרות הגישה הכפולה, כיוון שנכון לרגע זה, דיסק פיזי לא יוכל לשמש לשדרוג בקונסולות ללא דיסק.