Razer Blackshark V2 X | אוזניות גיימינג

299.00 

תיאור

תתמודדו בתחרות עם אוזניות אי-ספורט קלות במיוחד קבלו את אוזניות הגיימינג Razer BlackShark V2 X "האיום המשולש" שלך עם שילוב בין בהירות מיקרופון אולטימטיבי, שמע ובידוד צלילים מאושר ע"י המקצוענים!

צבע ירוק דרייברים Razer™ Triforce Titanium פטנט העיצוב החדש של RAZER איפשר למהנדסים לתכנן כל דרייבר בהתאמה אישית – עם שכפול רעשים נמוכים, בינוניים וגבוהים לשמע עשיר יותר, בהירות צליל ובס עוצמתי! אוזניות Razer BlackShark V2 X כוללות דיאפרגמות עם ציפוי טיטניום המאפשרות בהירות נוספת לכל צליל! מיקרופון RAZER™ HYPERCLEAR SUPERCARDIOID תבנית המיקרופון הנשלף (9.9.mm mic) מאפשרת צלילים גבוהים יותר וביטול רעשים יעיל במיוחד לעומת מיקרופונים Cardioid אחרים ומאפשר שכפול מדויק של הקול שלך בזכות רגישות תדרים.

ביטול רעשים פסיבי מתקדם בין רעשי עידוד של הקהל לשריקות בזמן משחק, אוזניות Razer BlackShark V2 X מנטרלות רעש באמצעות כריות קטיפה שמכסות את כל האוזן ומייצרות חותם מושלם לבידוד קול מוצלח יותר. משקל קל במיוחד לנוחות מירבית עם משקל של 240 גרם, אתם תשכחו שאתם עם אוזניות בזמן המשחק! אוזניות נוחות במיוחד בעקבות רפידות עבות וכריות MEMORY FOAM משופרות עטופות בד קטיפה אוורירי.

תאימות בין פלטפורמות אוזניות Razer BlackShark V2 הן אוזניות גיימינג אי-ספורט המתחברות עם שקע 3.5 מ"מ. חיבור זה מאפשר לעבוד בן פלטפורמות פופולריות ולהתחרות במחשב PC ,MAC , PS4 , XBOX ONE, NINTENDO SWITCH ומכשירים ניידים .

מידע נוסף

משקל3 kg

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “Razer Blackshark V2 X | אוזניות גיימינג”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *