Logitech G920 Driving Force Xbox/PC | הגה מרוצים מקצועי

LOGITECH

הגה מרוצים מבית Logitech המאפשר סיבוב ב-900 מעלות עם מנגנוני נעילה ממש כמו ברכב אמיתי, מקשי מקשי D-Pad על ההגה עצמו לשליטה בהגדרות, עור אמיתי התפור על ההגה ודוושות גז, בלימה ומצמד עשויות מפלדה. תואם PC וקונסולות XBOX ONE וXBOX SERIES X

1,249.00 

תיאור

הגה מרוצים מדגם G920 של Logitech הוא הגה המרוצים האולטימטיבי למשחקי Xbox One והמחשב האחרונים, הכולל משוב עוצמי דו-מנועים מציאותי וגלגלי שיניים סליליים להיגוי חלק ושקט. יחידת הדוושות הנפרדת מעניקה לכם שליטה תגובתית טבעית, עם דוושת בלמים לא לינארית המחקה את התחושה של כלי רכב עתירי ביצועים.

פועל עם קונסולת משחקים ומחשב אישי
ההגה עם המשוב העוצמתי נועד למשחקי המרוצים האחרונים של קונסולת Xbox שלכם. הגה המרוצים G920 פועל גם עם משחקי מחשב אישי נבחרים.

משוב עוצמתי מציאותי
הגה המרוצים G920 תוכנן עם משוב עוצמתי דו-מנועי שנועד לדמות באופן מציאותי את התחושה של המכונית והצמיגים שלכם בכל סיבוב ותנאי שטח לחוויית נהיגה אתגרית אמיתית. גלגלי השיניים הסליליים המבוססים על גלגלי השיניים שנעשה בהם שימוש במערכות תמסורת של כלי רכב, מעניקים לכם פעולת היגוי חלקה, שקטה ומדויקת באופן יוצא מהכלל. מתיחת הקפיץ לסגירת חופש (Anti-Backlash) שומרת על ההגה והדוושות במצב צמוד וממקסמת את השליטה שלכם.[

מבנה איכותי
מיסבים כדוריים מוצקים מפלדה במוט ההיגוי וידיות העברת הילוכים ודוושות מפלדת אל-חלד נועדו לספק עמידות לאורך זמן. ההגה מצופה בעור איכותי תפור ביד המעניק לו מראה ותחושה של הגה מכונית מרוץ עתירת ביצועים ומעניק לכם חוויית שימוש נוחה יותר במשך שנים רבות. תפסים עמידים מובנים ונקודות נעילה מאפשרים הרכבה בטיחותית של הגה המרוצים על שולחן או כיסא משחקי מרוצים למזעור תזוזות או תנודות מצד לצד במהלך תמרוני מרוצים רבי עוצמה.

בקרות משחקים קלות לגישה
משטח D ולחצני הקונסולה ממוקמים בנוחות על ההגה לגישה שקופה לבקרת מרוצים, בעוד ידיות העברת ההילוכים האוטומטיות למחצה מסייעות לכם לבצע חילופי הילוכים חלקים ומדויקים בסיבובים חדים ובמסלולים ישרים.

יחידת דוושות עם כושר תגובה
הגה G920 מצויד ביחידת דוושות רצפה נפרדת כך שניתן לבלום, להאיץ ולהחליף הילוכים בנוחות כבמכונית רגילה. דוושת הבלמים הלא ליניארית מחקה את ביצועי מערכות הבלימה הרגישות ללחץ לתחושת בלימה מדויקת יותר.

דרישות מערכת:
Xbox Series X / S או Xbox One
Windows 10, 8.1, Windows 8 ,Windows 7
150MB מקום פנוי בכונן הקשיח
חיבור USB פנוי
חיבור לאינטרנט להורדת תוכנה

מידע נוסף

משקל3 kg
מותג

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “Logitech G920 Driving Force Xbox/PC | הגה מרוצים מקצועי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *