סוני 4 משחקים : המשחקים המצופים ביותר לשנת 2018 לפליסטיישן 4

עד עכשיו 2017 סיפקה משחקים לפלייסטיישן 4 שהם ללא ספק מעולים! המשך השנה נראה מאוד מבטיח.

לכבוד תקופת המשחקים החמה של השנה, רצינו להציג לכם את המשחקים הבולטים שיצאו עד סוף השנה לקונסולת פלייסטיישן 4 ובמהלך 2018:

 

Call of Duty: WW2

תאריך יציאה: 3.11.17

הסדרה חוזרת למקורות לאחר ניסיון לא כל כך מוצלח לחדש ע"י לקיחת הסדרה אל העתיד. מעריצי הסדרה ישמחו לדעת שאקטיויז'ן למדה מהטעויות שלה ומההצלחה של באטלפילד 1 המתחרה. WW2 יציב את השחקן במרכזה של המלחמה הידועה ביותר בהסטוריה במשחק שצפוי להחזיר את הסידרה לימיה הגדולים.

 

 

Days Gone

תאריך יציאה: 29.12.17 – נתון לשינוי

אחד המשחקים המצופים של השנה לאחר שסגר את תערוכת E3 של סוני והרשים מאוד. בעולם מפוצץ במשחקי זומבים, Days Gone מצליח להתבלט עם עולם פתוח מלא בזומבים בכמות ואיכות גרפית שלא נראו עד עתה במשחק. משחק אקשן-אימה שצפוי להיות אחד ממשחקי הדגל של סוני בשנה הקרובה וככל הנראה יצא במהלך אביב 2018.

 

 

Destiny 2

תאריך יציאה: 8.9.17

משחק ההמשך לרב המכר ששבר שיאים (הסכום לפיתוח ומכירות ביום ההשקה).

המשחק הוא שילוב ייחודי של משחק יריות ומשחק תפקידים עם מאות סוגי נשקים, דמויות ואביזרים כשכולם ניתנים לשינוי ושדרוג. המשחק יציג קמפיין נרחב לשחקן יחיד וכמובן משחק אונליין מצוין.

 

 

Red Dead Redemption 2

תאריך יציאה: אביב 2018

משחק ההמשך למערבון הכי מוצלח בהסטוריה של משחקי המחשב ואחד המשחקים הכי מצופים בשנים האחרונות. סטודיו רוקסטאר (GTA) שהרגילו אותנו למשחקי איכות חוזרים עם משחק עולם פתוח שמשדרג את חווית המשחק המדהימה מהמשחק הראשון.

ללא ספק אחד מרבי המכר של השנה הקרובה.

 

 

Death Stranding

תאריך יציאה: 2018, לא נקבע תאריך סופי

הפרוייקט הראשון של הידאו קוג'ימה מאז הפרידה המכוערת מקונאמי. זהו המשחק הראשון שקוג'ימה עובד עליו מאז 1998 שאינו מסדרת Metal Gear Solid. היוצר המוכשר שנחשב ל"טרנטינו" של תעשיית המשחקים מתכוון להפתיע אותנו עם כותר אפוף במסתורין שכרגע אין לגביו הרבה פרטים. מה אנחנו כן יודעים? המשחק ישלב אקשן עם השרדות-אימה ויהיה שונה ומיוחד ממשחקים אחרים בהתאם למסורת קוג'ימה.

 

 

Marvel vs Capcom Infinite

תאריך יציאה: 19.9.17

משחק מכות שיקרא תיגר על Injustice 2 וTekken 7 בתחרות על משחק המכות של השנה. המשחק ממשיך את המסורת של קפקום (street fighter וחצי ממשחקי המכות שיצאו בשנות ה90) ומפגיש בין הדמויות המוכרות של החברה עם דמויות בולטות מבית מארוול. שם המשחק וסיפור הרקע שלו מתייחסים לInfinity stones שהוצגו בעולם הקולנועי של מארוול ומהווים הכנה\קריצה לסרט Avengers: Infinity Wars שיצא במהלך 2018.

 

 

Middle-Earth: Shadow of war

תאריך יציאה: 10.10.17

משחק ההמשך שהרבה מחכים לו למשחק שהרבה חיקו אותו. המשחק הראשון היה חדשני וראינו השפעות שלו בהרבה משחקים שיצאו אחריו. משחק ההמשך לא צפוי לאכזב, המפה גדלה, האויבים מגוונים יותר ומכניקות המשחק רק השתפרו.

 

 

God of war

תאריך יציאה: 2018

סטודיו סנטה מוניקה החליט בצעד מבורך לחדש את סדרת המשחקים שהתחילה להרגיש חוזרת על עצמה. המשחק עצמו משוחק מזוית של גוף שלישי (dark souls,uncharted, horizon zero dawn) ונראה שמעניק לשחקן יותר שליטה ודיוק בתנועות של קראטוס. כמיטב המסורת, הגרפיקה מעולה והדם זורם חופשי במשחק שאמור להחיות את אחת מסדרות המשחקים האהובות של העשור-שניים האחרונים.

 

 

Spider-man

תאריך יציאה: תחילת 2018

המשחק שאמור לעשות לספיידרמן את מה שסדרת ארקהאם עשתה לבאטמן- צדק!

על פי כל הדיווחים עד כה, המשחק נותן לשחקן אפשרות לשלוט בספיידרמן כפי שמעולם לא היה ניתן עם סט תנועות נרחב ועולם פתוח שמחכה לטיפוס. הגרפיקה יפיפייה, העולם מעניין ונראה שסוף סוף אחת מדמויות הקומיקס האהובות בעולם מקבלת משחק שהולם אותה.

 

 

Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom

תאריך יציאה: 19.1.18

משחק המשך לאחד ממשחקי התפקידים הכי טובים שיצאו לפלייסטיישן 3 ואחד הJRPG הכי טובים שיצאו אי פעם.

גרפיקה מצויירת מיוחדת וסיפור מעולה ימקמו אתכם בעולם פנטזיה יפני שלא תרצו לעזוב. אם משחקי תפקידים יפנים מעניינים אתכם אל תפספסו אותו.

 

 

Shadow of the Collosus

תאריך יציאה: במהלך 2018, עוד לא נקבע סופית

אחד המשחקים הכי מיוחדים שיצאו לפלייסטיישן  2 מקבל חידוש והוא נראה מדהים. המשחק הקדים את זמנו ועד היום לא באמת סובל מתחרות כי הוא פשוט שונה מכל משחק אחר שקיים לקונסולות של סוני (או של כל חברה אחרת).

משחק שמשלב אקשן עם אסטרטגיה ונותן לך את היכולת להתנקש במפלצות ענק. על אף העובדה שהוא חידוש המשחק צפוי להיות אחד הבולטים של 2018.

 

 

Star Wars Battlefront 2

תאריך יציאה: 17.11.17

אחד המשחקים הכי מדוברים בתערוכות השנה יגיע עוד לפני שהשנה תיסגר. EA תנסה לשמר את מה שעבד במשחק הראשון (גרפיקה מעולה ומשחקי אונליין יציבים וטובים) ותוך כדי להוסיף עוד מהכל: נשקים, דמויות, רכבים, שלבים וכו'. המשחק צפוי להרחיב את הגלקסיה של מלחמת הכוכבים ולהפגיש בין דמויות מסרטים שונים.

 

 

Far Cry 5

תאריך יציאה: 27.2.18

יוביסופט לא שחררה המון פרטים לגבי המשחק ויכול להיות שהיא שומרת את הקלפים קרוב לחזה כדי להפתיע את מעריצי הסדרה כשהמשחק יצא. ממה שידוע לנו עד עכשיו, המשחק יתקיים באזור מונטנה שבארה"ב ויכלול מפות מרהיבות, אקשן מקפיץ, חיות שניתן לצוד ויכולות לצוד אותך, טרוריסטים גזענים פסיכופטים וכל שאר הטוב שהורגלנו אליו ממשחקי Far Cry.