פריצה חדשה לסוני 4 ! כל המידע על פריצת ה PS4.

כן זה קרה, יש פריצה לפלייסטיישן 4!

לפני כמה ימים שוחררה הפריצה לרשת על ידי האקר בשם SpecterDev ומאז אתרי הטורנט התמלאו במשחקים PS4 כמו פטריות אחרי הגשם.

אז איך זה עובד? מה צריך לעשות? האם אפשר לשחק און ליין כשיש פריצה לסוני 4?

נשתדל לענות על כל השאלות ולהסביר בצורה פשוטה ככל שאפשר איך מתבצעת הפריצה וכיצד מתפעלים את המכשיר הפרוץ.

דבר ראשון והחשוב ביותר שצריך לדעת לפני שמתחילים פריצה לפלייסטיישן 4 הוא שהפריצה עובדת אך ורק על מכשירים עם גרסאת מערכת 5.05  ולא לא לא לא ניתן להתחבר לרשת האינטרנט עם הפריצה.

ניתן לבדוק בהגדרות המכשיר תחת SYSTEM מה גרסאת מערכת ההפעלה שלכם.

אם הגרסא גבוהה מ5.05 אין לכם מה להמשיך לקרוא הלאה, המכשיר שלכם לא ניתן לפריצה בשלב זה.

אם המערכת שלכם נמוכה מ5.05 חשוב מאוד שתשמרו על המצב כפי שהוא ולא תבצעו עדכון גרסא למכשיר דרך האינטרנט שכן לא ניתן לחזור אחורה.

יש לבצע עדכון גרסא ל5.05 בלבד על ידי עדכון מדיסק און קי שעליו יש את עדכון המערכת 5.05.

כדי לעשות זאת יש ליצור תיקיית PS4 בשורש של הדיסק און קי שלכם ובתוך תיקייה זאת יש ליצור תיקיית UPDATE ולהכניס לתוכו את קובץ העדכון, יש לשנות את שם הקובץ ל PS4UPDATE.PUP.

את קובץ העדכון ניתן להוריד מכאן לאחר מכן יש לחבר את הזיכרון הנייד לקונסולה באחד מחיבורי ה USB ותחת SETTINGS לבצע SYSTEM UPDATE  מUSB STORAGE DEVICE. ( לא מרשת האינטרנט בשום אופן )

יפה אז יש לנו מכשיר סוני 4 עם גרסאת מערכת 5.05, כעת עלינו לפרוץ אותו.

יש שתי שיטות – האחת אינה דורשת רכיב חומרה נוסף אך היא כן דורשת מחשב וחיבור הקונסולה לרשת האינטרנט ולכן קיים חשש שסוני יחסמו את הקונסולה או יבצעו עדכון מערכת שיבטל את הפריצה.

השניה אמנם דורשת רכישה של רכיב חומרה נוסף – ESP8266 שמתחבר אל הסוני בכבל USB ועליו יושבים קבצי הפריצה אך היתרון בשיטה זו שאין צורך בהפעלת תוכנה על המחשב הביתי והסוני אינו מתחבר לרשת האינטרנט והוא מוגן מעדכונים וחסימות .

נעשה פה רגע עצירה בתהליך פריצה לסוני 4, רק כדי להסביר איך עובדת הפריצה, בשתי השיטות מדובר בעצם על חיבור הסוני לרשת ודרך באג שנמצא במערכת ההפעלה נגרום לסוני להתחבר לרשת שלנו ולגשת לקבצים שנמצאים על המחשב שלנו או לחלופין על רכיב הפריצה במקום להתחבר לאתר של סוני, כאשר המערכת ניגשת לקבצים שלנו הם מבצעים את ה HACK למערכת שמאפשר הפעלת תוכנות קוד פתוח וכן הפעלת משחקים.

הלאה מתקדמים, יש לנו סוני 4 עם מערכת 5.05, יש לנו את רכיב ESP8266 כעת עלינו להתקין עליו את קבצי הפריצה, הוראות מפורטות ניתן למצוא כאן.

כל שנותר לנו לעשות הוא לחבר את הרכיב בעזרת כבל USB לאחת מיציאות הUSB במכשיר, בקונסולה תחת הגדרות  NETWORK לגשת לSET UP INTERNET CONNECTION לבחור USE WIFI, ואז Easy, נבחר ברשת PS4_WIFI ( חשוב מאוד ! ), נבצע בדיקה לחיבור, נקבל FAILED בבדיקת האינטרנט זה מצוין.

פריצה לפלייסטיישן 4

פריצה לפלייסטיישן 4, נמשיך. עכשיו ניגש בהגדרות ל USER GUIDE והופה! במקום לקבל את המדריך המשעמם של סוני יש לנו את ה EXPLOIT  ולאחר שנפעיל את HEN או את MIRA יש לנו מכשיר פרוץ שיכול להפעיל משחקים.

פריצה לסוני 4

אתם בטח שואלים מאיפה מורידים משחקים ואיך מתקינים אותם על הקונסולה?

אז עם זה אנחנו לא יכולים לעזור כל כך כי הורדת משחקים פוגעת בזכויות יוצרים וזו עבירה על החוק שאנחנו מאוד מאוד לא מעודדים.

תוכלו למצוא מידע בסרטון YouTube כאן.

אם אתם מתכננים לרכוש קונסולה פרוצה או שיש לכם קונסולה שאתם רוצים לפרוץ תוכלו לעשות זאת די בקלות בעצמכם, כמו כן אנחנו ממליצים להגדיל את הזכרון ל1TB או לרכוש מראש קונסולה בנפח 1TB ולא 500GB שיתמלאו לכם מהר מאוד.

אם משהו לא היה ברור או רוצים יותר מידע נשמח אם תשאלו שאלות בתגובות, במייל vgs@vgs.co.il, בטלפון 077-5420125 או בדף הפייסבוק שלנו.

קצת בענייני חוק ומשפט – לא ברור כרגע האם פריצת המכשיר היא חוקית או לא ולכן עד שהנושא לא יהיה חד משמעי אנחנו לא יכולים לפרוץ עבורכם את הקונסולה ובבקשה אל תבקשו מאיתנו לעשות זאת.

תהליך הפריצה הוא פשוט למדי, נוכל לעזור בשמחה אך עליכם לעשות זאת בעצמכם.

תודה על ההבנה, צוות VGS לשירותכם!