משחקים לאקס בוקס : המלצות שלנו

משחקים לאקס בוקס

משחקים לאקס בוקס – אקס בוקס הנה קונסולת משחקים מבית מיקרוסופט. למעשה מדובר אולי בקונסולה הפופולרית ביותר ביחד עם סוני פלייסטיישן 4. קונסולת האקס בוקס מתחלקת ל-2 גרסאות: XBOX ONE ו- XBOX 360. כמה כיף שאפשר לשבת יחד עם החברים או בני המשפחה, לשחק, להתגבש וליהנות יחד ממגוון רחב של משחקים בטכנולוגיה מתקדמת.

משחקים לאקס בוקס ONE ו-360: (חשוב לציין כי ישנם משחקים שיש לגרסא אחת של הקונסולה שאין לאחרת ולהפך. כמו כן על גבי אריזת המשחק מוטמע שם הקונסולה אליו הוא מתאים)

  • NBA 2K16– משחק הכדורסל הפופולרי בעולם. אוהבים כדורסל? רוצים לקחת את לייברון ג'יימס ודויד בלאט לאליפות? מעדיפים דווקא את השלשות של סטף קרי? אולי אתם בכלל אוהבים את הזקן של ג'יימס הארדן? את מי תיקחו לאליפות בליגה הטובה בעולם?
  • Call of Duty: Black Ops 3– משחק היריות המוכר והפופולרי ביותר בעולם כיום. המשחק השלישי בסדרה מציג טכנולוגיה ממחושבת מתקדמת ועתידנית. העלילה מתרחשת בשנת 2065, כ-40 שנה לאחר התרחשות העלילה במשחק הקודם בסדרה. נשקים חדשים, עלילה חדשה, דמויות חדשות. זהירות – אין מקום לפחדנים!
  • Mad Max– משחק המבוסס על סדרת הסרטים הפופולרית של מקס הזועם. מדובר על משחק בעולם הפתוח שבו אתם צריכים להילחם ולשרוד בשממה אל מול חבורות שודדים. המטרה שלכם בהתחלה היא לבנות את הרכב שלכם. לאורך המשחק תוכלו לשדרג את הרכב ולהצטייד במגנים ונשקים שתוכלו להילחם עמם באכזריות בשודדים.
  • JUST DANCE 2016 – משחק הריקודים המפורסם ביותר בו תוכלו לרקוד לצלילי מיטב שירי הפופ של השנה החולפת , הצטרפו למאות מליוני מעריצי הסדרה והיכנסו לקצב .
  • FAR CRY PRIMAL – משחק ההמשך של FAR CRY 4 מביא אותנו הפעם לעידן האבן , השרדות היא שם המשחק , חיות טרף מפלצתיות מסתתרות בכל פינה , האם האנושות תצליח לצמוח ? ההסטוריה מלמדת שכן אבל האם נצליח להתמודד עם זה גם במשחק ?

 

  • Tom Clancy's The Division    הוא משחק אקשן יריות מגוף שלישי ומשחק מרובה משתתפים המפותח ע"י UBISOFT לקונסולת XBOX ONE  .המשחק מציג עולם עתידני בו ממשלת ארה"ב קרסה חמישה ימים לאחר מגיפה שפרצה ביום שישי השחור. השחקן לוקח חלק בצוות שנקרא "דיוויזייה אסטרטגית מדינית" או בקצרה "הדיוייזיה – THE DIVISION" הצוות נוצר על-מנת להלחם בכל גורם עויין שעולה ולשמור על "השאריות" של האנושות בארה"ב. המשחק מציג קרבות רשת המוניים, מה שגורם לשחקן לא רק להלחם נגד אוייבים ממוחשבים, אלא גם נגד אנשים אחרים בעולם..   *המשחק בהשראת אירועיים אמיתיים כגון "מבצע חורף שחור" ודיירקטיב 51" שהראו לאנושות כמה פגיעה היא יכולה להיות*

 

חברת VGS הוקמה בשנת 1999 ומאז מספקת מענה לקהילת הגיימרים בישראל. החברה דוגלת בייבוא, שיווק ומכירת קונסולות ומשחקים מקוריים במחירים הזולים בישראל. החברה מאמינה בתודעת שירות גבוהה ותשמח לספק לכם את השירות הטוב ביותר. משלוח חינם לכל רחבי הארץ.