משחקים לסוני 4

משחקים לסוני 4

משחקים לסוני 4 – סדרת הקונסולות של סוני פלייסטיישן מתחדשת עם גרסא חדשה, רביעית במספר. פלייסטיישן 4 הנה מערכת משחקים מתקדמת המציע מגוון רחב של משחקים חדשים, גרפיקה חדישה, מהירות, יכולות חברתיות ותכונות חדשות. נחשבת לאחת הקונסולות המתקדמות ביותר כיום.

אילו משחקים לסוני 4 כדאי לנו שלא לפספס:

  • NEED FOR SPEED– חווית מרוצים בלתי רגילה עם משחק חדש מבית היוצר של EA SPORTS. משחק המרוצים הפופולרי מספקת לנו חווית נהיגה מרגשת, מאתגרת ומציאותית. כשהלילה יורד – האקשן מתחיל. אתם ערים?
  • Street Fighter V– המשחק החמישי בסדרה הפופולרי של משחק המכות STREET FIGHTER. במשחק זה תוכלו ליהנות מכמה פלטפורמות משחק, הכולל בין שאר לוחמים ישנים וחדשים, טכניקות קרב חדשות, גרפיקה מתקדמת ואקשן בלתי פוסק.
  • FAR CRY – PRIMAL– ברוכים הבאים לעידן האבן. סכנה עורבת לכם בכל פינה בעולם הגדול. אתם מנהלים קבוצת צייד ומטרתכם היא להפוך לציידי על ולכבוש את אורוס. ממותות ענקיות ונמרים שולטים בכדור הארץ ובני האדם נמצאים בתחתית שרשרת המזון – האם תשרדו?
  • WWE 2K16– משחק ההיאבקות הפופולרי והמתקדם ביותר בעולם. אם אתם מעריצים WWE ככל הנראה תרצו לקחת את המתאבק שלכם לאליפות, לנצח את השמות הגדולים: אנדרטייקר, סט רולינס, דין אמברוס, רומן ריינס, ג'ון סינה ואחרים. דרושה משמעת, התמדה וכישרון להגיע לטופ. חושבים שיש לכם את זה?
  • JUST DANCE 2016– משחק הריקודים הפופולרי ביותר בעולם שמכר עשרות מיליוני עותקים ברחבי העולם. דרך מופלאה ליהנות עם החברים, עם המשפחה ולפעמים לבד עם עצמכם. המשחק היחיד בעולם שבו אתם צריכים להתלבש בצורה נוחה כדי באמת לשחק בו. תכינו את השטח, תכינו הרבה אנרגיות וצאו לקרוע את הרחבה. להיטים חדשים, צעדי ריקוד חדשים ועוד.
  • THE LAST OF US REMASTERED – המשחק שיש אומרים שהוא הכותר הטוב ביותר שיצא אי פעם לקונסולת הפלייסטיישן 3 , מגיע לקונסולת הסוני פלייסטיישן 4 בגרסא מחודשת , אז אם חיפשתם סיבה טובה לקנות את הקונסולה החדשה יתכן מאוד שNaughty Dog דאגו שתהיה לכם באמת סיבה טובה .
  • UNCHARTED 4 :A THIEF'S END  – הוא משחק פעולה והרפתקאות +יריות בגוף שלישי שפותח על ידי Naughty Dog ופורסם על ידי Sony Computer Entertainment עבור קונסולת פלייסטיישן 4. זה הוא המשכו של Uncharted 3: Drake's Deception , והפרק הרביעי והאחרון בסדרה בכיכובו של נתן דרייק , כמו גם האחרון בסדרה שפותחו על ידי Naughty Dog

עוד משחקים לסוני 4 >>

חברת VGS תשמח לספק לכם ממבחר המשחקים החדשים של סוני 4 במחירים הזולים בארץ ובמשלוח חינם עד ביתכם.