משחקים לפלייסטיישן 4

משחקים לפלייסטיישן 4

משחקים לפלייסטיישן 4 – קונסולת המשחק פלייסטיישן 4 כבר כאן אתנו ועמה מגוון רחב של משחקים חדשים. הקונסולה מביאה עמה חידושים גרפיים רבים, חווית משחק מבדרות, משחקים דינמיים, יכולות חברתיות ועוד. אין ספק כי מדובר אולי בקונסולה האהובה ביותר על קהילת הגיימרים בישראל ואולי אפילו בעולם כולו.

מבחר משחקים לפלייסטיישן 4:

  • JUST DANCE 2016– משחק הריקודים הפופולרי ביותר בעולם. למעלה מ-50 מיליון עותקים מכר המשחק בשנים האחרונות. במשחק אתם תרקדו מול מסך הטלוויזיה כפי שלא רקדתם מעולם. תתפרקו, תיהנו, תרקדו לבד או עם חברים ותיהנו מהלהיטים החדשים ברקע.
  • FIFA 2016– משחק הכדורגל הפופולרי ביותר בעולם. אצטדיונים חדשים, גרפיקה מתקדמת, שחקנים מציגים התנהגות יותר אנושית, תנועות משחק מציאותיות ואפילו יותר אקשן בקהל. האם אתם עשויים מחומר של אלופים?
  • Mortal Kombat X– משחק המכות הברוטלי ביותר איי פעם לקונסולות המשחק מגיע אליכם לסלון. לכל דמות תהיה לראשונה מגוון וריאציות המשפיעות על האסטרטגיות והסגנון של אותה דמות. תוכלו ליהנות מחוויית קרב ברוטאלית מאיי פעם. לא לבעלי לב חלש.
  • Evolve– משחק יריות בו אתה מחליט אם אתה הצייד או הניצוד? המשחק מציע מגוון אפשרויות משחק, כאשר בגדול יוצאים ארבעה ציידים נגד מפלצת הנשלטת על ידי שחקן אחד. קרבות אלו נקראים 4v1 בו אתה בוחר אם להיות אחד מארבעת חברי הצוות או המפלצת.
  • Until Dawnלחובבי סרטי אימה/נעורים ו/או משחקים סינמטיים מונעי עלילה יש לנו משהו מיוחד- משחק שהוא סרט אימה אינטראקטיבי בסגנון מיטב סרטי האימה הסובבים סביב חבורת צעירים בחוויה מסוייטת.
  • במשחק תזכו לשלוט בתורות בשמונה צעירים וצעירות ולהוביל אותם במאמציהם לשרוד את הלילה בבקתת סקי בקולומביה הבריטית (אשר בקנדה). במהלך הלילה יצטרכו הנערים והנערות לשרוד כנגד רוצח פסיכופת שינסה להרוג אותם אחד אחד (כי כמו כל רוצח סדרתי בסרט נעורים, הוא לא סובל בני נוער שמתאספים בקבוצה).
  • התפתחות עלילת המשחק גמישה ותהיה תלויה בפעולותיכם ובמידה שבה תחקרו את סביבתכם. אם תקחו את הזמן ותקדישו תשומת לב לפרטים, יש אפשרות שכל הצעירים ישרדו את הלילה. מצד שני, תוכלו להתקדם קדימה מהר ולהתרכז רק בעלילה וזרימת המשחק, אך צפו לאבדות בנפש.המשחק נראה נהדר ויזואלית ומקנה את כל תחושת המתח מורט העצבים של סרט אימה טוב

 

  • PS4 – Street Fighter Vהוא משחק מכון  המיוצר על ידי Capcom, שפותח במשותף את המשחק יחד עם Dimps. זו הכניסה הממוספרת הראשית החמישית בCapcom שלסטריט פייטר  המשחק צפוי  להשתחרר בפבואר 2016  לפלייסטיישן 4, Microsoft Windows, ו- Linux, ויכלול משחק פלטפורמות בין שלוש הפלטפורמות.Street Fighter V נושא על משחק גלילה בצד הלחימה של קודמיו, שבו שני לוחמים להשתמש במגוון של התקפות ויכולות מיוחדות כדי להפיל את היריב שלהם. המשחק כולל מד EX הציג בסטריט פייטר III, אשר בונה כשחקן נוחת התקפות ויכול לשמש לשני את כוח מהלכים מיוחדים או לבצע שילובי סופר ידועים כאמנויות קריטיות, למרות התקפות פוקוס מהמשחק הקודם הוסרו. חדש למשחק הזה הוא "V-Gauge", אשר בונה כשחקן מקבל התקפות ומוסיף שלוש טכניקות חדשות: V-מיומנויות, V-תהפוכות, ו- V-מפעילים. V-מיומנויות הן התקפות מיוחדות ייחודיות לכל לוחם; למשל, ריו יכול להדוף התקפה בעוד מ 'ביזון יכול לשקף קליעים, שחלקם לבנות V-מד כאשר בוצעו בהצלחה. V-תהפוכות מאפשרות לשחקנים להשתמש בסעיף של V-מד לבצע מהלך נגדי תוך שהותקף. לבסוף, V-מפעילים להשתמש V-מד כל לאפשר לשחקן לבצע יכולת ייחודית, כגון דחיפה נזק זמנית לריו של כדורי אנרגיה או להיטים הוסיפו להתקפות של Chun-Li. בנוסף, הלם מד, שהיה נוכח מאז סטריט פייטר III, נעשה גלוי תחת הברים הבריאות במשחק הזה. הלם מד מגביר בעת קבלת התקפות רצופות ויגרום לשחקן להיות המום אם מילא; כך, זה מעודד את השחקנים לשחק בהתקפה כאשר מד של היריב הוא קרוב למלא. המשחק כולל גם זירות אינטראקטיביות, המציג אנימציות מיוחדות כאשר שחקן ניצח בחלק מסוים של הזירה
  • JUST CAUSE 3הרפובליקה הים תיכונית מדיצ'י סובלת תחת גנרל די רבלו, דיקטטור תאב כוח ואכזרי. אל זירה זו מגיע ריקו רודריגז, במשימה להרוס את אחיזת הברזל של הגנרל במדיצ'י ולהורידו מכוחו בכל דרך אפשרית.החדש בסדרת Just Cause מגיע אל הדור החדש של המחשבים וקונסולות המשחק עם גרפיקה מדהימה ומציאותית ומשחקיות מפוצצת. וכשאני אומר מפוצצת, אני מתכוון שבמשחק, המכסה 400 מיילים רבועים של שטח משחק תהיה לכם אפשרות לזרוע הרס ומהומה עם שלל נשקים, אבזרים ורכבים, באוויר, בים וביבשה. האקשן במשחק פשוט מדהים, מצניחה ממטוסים ועד גלישה על מכוניות וקרבות ירי סוערים.

מי אנחנו?

חברת VGS הוקמה לפני יותר מ-15 שנה על ידי שני גיימרים ניר מירצקי וחי הבר. מטרת החברה היא לתת מענה לקהילת הגיימרים בישראל. החברה מספקת קונסולות משחק ומשחקים מקוריים וחדשים מיום השקתם בעולם וחוסכת את עלויות התיווך. על כן תוכלו ליהנות מהמחירים הזולים ביותר לרכישת המשחקים והקונסולות. אינכם צריכים להגיע לחנות וכי תוכלו ליהנות ממשלוח עד לדלת הבית.