מחפשים עכבר גיימינג? עכברי גיימינג הטובים בעולם – Razer הדגמים המומלצים שלנו.

Razer היא אולי יצרנית ציוד הגיימינג הטובה בעולם. מדובר בחברה אמריקאית צעירה יחסית (נוסדה ב1998) מסן דייגו, קליפורניה. המוטו שלה הוא "For gamers , By gamers", זאת אומרת שלא מדובר בחברה המייצרת ציוד מחשבים ו"על הדרך" גם מתמקדת בגיימרים אלא חברה שהלב ועיקר הפעילות שלה מיועד לקהל של גיימרים.

לחברה יש ליין רחב מאוד של עכברי גיימינג ברמות מחיר שונות. אנו נתמקד בשלושה דגמים עיקריים שכל אחד מהם בוודאות כמעט גמורה יתאים לכם, בהתאם לתקציב שלכם ולסגנון המשחק.

עכבר גיימינג

  • Razer Deathadder Chroma  – עכבר גיימינג הנמכר ביותר של Razer ונחשב לעכבר הגיימינג הטוב בעולם, זכה באין ספור פרסים ותארים מכל מגזין אפשרי.  עכבר גיימינג קל משקל ואגרונומי המאפשר אחיזה נוחה לאורך זמן, לעכבר נקודות אחיזה מגומי בצידיו שנותנות נקודות משען לתנועה לכל כיוון.
    Razer Deathadder Chroma מצויד חיישן אופטי 10,000dpi, מסוגל לנוע במדויק עד למהירות של 300 סנטימטרים לשניה והאצה עד ל 50g. מה שמאפשר שליטה מלאה גם בתנועה איטית וגם בתנועה סופר מהירה, והתגובה על המסך תהיה מדויקת להפליא. כיאה לעכבר גיימינג יש לRazer Deathadder Chroma מערכת תאורה יחודית בגלגל הגלילה ובלוגו המאפשרת לכל שחקן לקבוע לעצמו איזה צבע של תאורה שירצה לפי מצב הרוח שלו או לפי העדפותיו – מגוון של למעלה מ16 מליון גוונים  לבחירה.                                      עכברי גיימינג
  • Razer Naga MMO Expert Gaming Mouse – עכבר גיימינג יעודי למשחקי MMO בדגש על World Of Warcraft, העכבר בעל מבנה אגרונומי המיועד לשימוש לאורך זמן. 12 כפתורים לאגודל הניתנים לתכנות על פי דרישת השחקן וכפתור נוסף הניתן לתכנות על גבי הגלילה של העכבר ( ניתן ללחוץ ימינה ושמאלה ), מהירות תגובה גבוהה במיוחד בזכות חיישן לייזר 4G 8200 DPI.  ללא ספק העכבר אותו תרצו אם אתם שחקני MMO ובמיוחד אם אתם אוהבים HOTKEYS ו MACROS שתוכלו להפעיל באופן טבעי מבלי לבזבז זמן על לחפש אותם במקלדת.                                                                                                                                                                            rzaer-mamba
  • Razer Mamba Tournament Edition – עכבר הדגל של החברה. אמנם היקר ביותר בחבורה אך ללא ספק שיש תמורה בעד האגרה: עכבר גיימינג אגרונומי קל משקל, 133 גרם בלבד, כך שתוכלו לשחק שעות רבות מבלי לעייף את היד, בעל חיישן 5G 16,000 DPI מהיר ומדויק בהרבה מכל עכבר גיימינג אחר בעולם, מה שמקנה יתרון על פני כל שחקן אחר בכל משחק שתבחרו לשחק. וכמובן מערכת תאורה היחודית של Razer בגלגל הגלילה ובלוגו המאפשרת לכל שחקן לקבוע לעצמו איזה צבע של תאורה שירצה לפי מצב הרוח שלו או לפי העדפותיו – מגוון של למעלה מ16 מליון גוונים  לבחירה. אם אתם רוצים ללכת על הטוב ביותר אז זו הבחירה.

לקטגורית עכברי גיימינג של VGS >>