Pokemon Sun , Pokemon Moon – בלעדי לNintendo 3ds

בחר את הפרטנר שלך – פוקימון חדש נחשף

חברת פוקימון אינטרנשיונל  חושפת את הפרטים הראשונים של הכותרים הצפויים ביותר Pok’emon Sun , Pok’emon Moon שיושקו ב23 לנובמבר 2016  באירופה בלעדית לקונסולות ה Nintendo 3ds

 

בעקבות המסורת של המשחקים הקודמים בסדרת פוקימון, על השחקנים לבחור באחד משלושה פוקימונים  מיוחדים  להיות השותף הראשון שלהם. אלה הם בין שחקני פוקימון הראשונים יפגשו במשחק Pokemon Sun , Pokemon Moon, השחקנים יוכלו לבחור בין שלוש פוקימונים חדשים  שהתגלו לאחרונה :  פוקימון מסוג מעופף – Rowlet, פוקימון מסוג אש –  Litten, ומסוג מים – Popplio.

פגוש את שלושת הפוקימונים השותפים החדשים שלך  בטרם תתחיל לאמן אותם  על הרפתקאותיהם במשחקי פוקימון שמש  ופוקימון ירח הקרובים

rowlet

שם: Rowlet

קטגוריה: Grass Quill Pokémon

גובה :  "1.00

משקל: 3.3 ק"ג.

סוג: דשא / מעופף

מהלך התחלתי : עלווה

הראשון מהשותפים הפוטנציאליים הוא הפוקימון המעופף, Rowlet. פוקימון זה יכול לטוס בשקט דרך השמים, להתגנב אל היריב שלו בלי שישים לב. פוקימון זה יכול לתקוף את היריבים שלו באמצעות בעיטה חזקה, וגם יכול לתקוף ממרחק באמצעות להבים חדים כתער המהווים חלק נוצותיו. Rowlet יכול לסקור את סביבתו ולסובב הצוואר שלו כמעט 180 מעלות  מלפנים לאחור, כך שהוא יכול לראות ישירות מאחורי עצמו. כאשר בקרב, Rowlet מפנה את ראשו לעבר המאמן שלו, בעודו ממתין להוראות.

litten

שם: Litten

קטגוריה:  פוקימון חתול אש:

גובה : "1.40

משקל: 9.5 ק"ג.

סוג: אש

מהלך התחלתי : Ember

פוקימון חתול ראש האש, ליטן, הוא הבחירה הבאה עבור פוקימון כשותף ראשון. הפרווה של ליטן עשירה בשמנים והוא מאוד דליק. הוא מחמש את עצמו באופן שוטף על ידי ליקוק הפרווה שלו ואיסוף פרווה רופפת לכדורים. לאחר מכן הוא מצית כדורי שיער אלה כדי ליצור התקפות אש. כאשר מגיע הזמן של ליטן להשיר את פרוותו , הוא שורף את כל פרוותו בהתלקחות מפוארת אחד.

popplio

שם: Popplio
קטגוריה:  פוקימון אריה ים

גובה : "1.40

משקל: 16.5 ק"ג.

סוג: מים

מהלך התחלתי : אקדח מים

האפשרות השלישית היא פוקימון אריה הים האקרובט, Popplio. Popplio יכול ליצור בקבוקים עשויים מים מהאף שלו ולנצל אותם כדי ליצור מגוון של אסטרטגיות שונות והתקפות בקרב. פוקימון זה  נע במים טוב יותר מאשר על קרקע, והוא יכול לשחות במהירויות מעל 25 קמ"ש. ביבשה, הוא משתמש באלסטיות של הבלונים שהוא יוצר כדי לבצע קפיצות פעלולים אקרובטים.

טריילר חדש שידגיש שלושת הפוקימונים השותפים החדשים האלה,  ניתן למצוא כאן.

מידע נוסף ופרטים לגבי Pok’emon Sun , Pok’emon Moon יחשפו  במהלך שנת 2016.

לקבלת מידע נוסף, בקרו ב  Pokemon.com/SunMoon.